“Satış Noktasında Pazarlama” Seminerine Davetlisiniz

28-30 Mart 2013 tarihleri arasında CNR Expo İstanbul’da düzenlenecek Eurasia Shop Design Fuarı kapsamında; POPAI Türkiye organizasyonu ile gerçekleşecek olan “Satış Noktasında Pazarlama” seminerine davetlisiniz PROGRAM 13.30-14.15 “Günümüz Alışveriş Dünyasını Anlamak ” Cennet Dursun – Unilever Müşteri Geliştirme Pazarlama Müdürü Berna Başak – Unilever Ticari Kategori & E- Ticaret Müdürü 15.30-16.15 “Satış Noktasında Başarının Sırrı””…

Detaylar
SuperStep Cephe Kaplama

4 milyar dolara 27 Yeni AVM geliyor

Son yıllarda yatırımları hızla artan alışveriş merkezlerine (AVM) 2013’te 27 tane daha eklenecek. BÜYÜK ya da küçük sermaye gruplarının son 10 yıldır en cömert olduğu yatırım alanlarından biri olan AVM’ler, yatırımcı çekmeye devam ediyor. Az sayıda da olsa kötü örneklere karşın, ardı arkası kesilmeyen AVM yatırımları, bu yıl da adeta çığ gibi. 15 ilde 27…

Detaylar
Arena Reklam

Tabela Sektöründe Yenilikler

Tabela çeşitleri ve imalatı hakkında birçok yazı yazdık ama caddeleri süsleyen tabelaların birde estetiği ve göze hoş gelmesi ile ilgili bir makale yazalım istedik. Tabelalar yapılırken, genelde tabela yaptıran firma/kişi, sadece tabelayı yaptırdığı işyerine veya mekana yakışması ve uyumlu olmasına dikkat ediyor. Oysa bizce sadece bu yeterli değil. Bu şekilde aslında sokaklarımızda bir görüntü kirliliği…

Detaylar
eurasia-shop-design

Eurasia Shop Design Zirve Olacak

Eurasia Shop Design, uluslararası etkinliklerle perakende sektörünün zirvesi olacak! Türkiye’de 250 milyar dolar pazar büyüklüğüne ulaşan perakende ve mağazacılık sektörü gücünü, 28-31 Mart 2013 tarihleri arasında “Eurasia Shop Design, Mağaza, Market Donanımları ve Teknolojileri Fuarı”nda sergiliyor…   Ulusal ve uluslararası arenada faaliyet gösteren firmaları alım grupları ile buluşturacak organizasyon, sektörün Oskarı kabul edilen OMA satış…

Detaylar
Açıkhava Reklamcılığı

Açıkhava Reklamcılığı

Yazılı basındaki reklamı görmek için para verip gazete, dergi satın almanız, televizyondaki reklamı izlemek için en azından televizyonunuzun açmanız gerekir. Hiçbir güç harcamadan maruz kalınan tek reklam mecrası Açıkhava reklamcılığı bu yönüyle diğerlerinden ayrılıyor. İngilizce “açık hava” anlamına gelen outdoor, aynı zamanda bir reklamcılık terimi; mecra olarak açık havanın kullanıldığı reklamları kapsıyor. Türkiye’de tabelacılıkla ve…

Detaylar
Omo

Markalar Sloganları ile Büyüyorlar

Markalar Sloganları ile Büyüyorlar Dünyanın önde gelen markaları sloganlarını da markaları ile birlikte tescil ettirerek farkındalık yaratırken, büyümelerini de aralıksız sürdürüyorlar. Etkili ve doğru sloganlar ile hafızalarımızda yer etmeyi başaran ünlü markalar sloganlarını da marka tescil ile koruma altına alarak kendileri ile özdeşleşen sloganlarını kimseye kaptırmıyorlar. Slogan nedir? Slogan, bir kişi, grup veya bir kurumun…

Detaylar